Subject: FW: Elektrisüsteemi bilansi tagamise (tasakaalustamise) eeskirjad
From: "Andres Tropp" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 30 Apr 2025 16:09:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Elering teatas, et Konkurentsiamet on kooskõlastanud uuendatud
Elektrisüsteemi bilansi tagamise eeskirjad. Paraku ei edastanud Elering
Konkurentsiameti poolt koostatud vastavat haldusakti, millega nimetatud
eeskirjad kooskõlastati. Meil ei õnnestunud seda haldusakti leida ka
Konkurentsiameti kodulehelt, seetõttu palume edastada see akt Eesti
Energiale tutvumiseks.

Lugupidamisega

Andres Tropp

Regulaatorsuhete osakonna juht

Eesti Energia AS

From: Lauri Oks <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 30, 2025 3:42 PM
To: Lauri Oks <[email-masked]>
Subject: Elektrisüsteemi bilansi tagamise (tasakaalustamise) eeskirjad

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Hea turuosaline

Käesolevaga teavitame, et Konkurentsiamet on kooskõlastanud uuendatud
Elektrisüsteemi bilansi tagamise eeskirjad, mis jõustuvad alates
02.05.2025 kell 12:00

Eeskiri on leitav Eleringi kodulehel:
<https://elering.ee/maarused-ja-oigusaktid> Määrused ja õigusaktid |
Elering

Lugupidamisega

Lauri Oks

Energiaturgude analüütik | Energy Market Analyst

+372 5564 3231

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee/> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

Said selle kirja, kuna Eleringi õigustatud huviks on jagada oma
partneritega gaasi- ja elektriturul toimuva kohta informatiivset teavet.
Juhul, kui Sa ei soovi rohkem Eleringilt antud infot saada ja soovid
listist lahkuda, palun saada vastav kiri [email-masked]
<mailto:[email-masked]>